مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی از اشتغال مستقیم ۹۰۰ نفر در این شرکت خبر داد.

اشتغال مستقیم ۹۰۰ نفر در شرکت نان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق مروارید  بیان کرد: علاوه بر این، ۵ هزار نفر به صورت غیرمستقیم در ارتباط با این موسسه مشغول به فعالیت هستند.
وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های استراتژیک و پایش در نظر گرفته شده در سال ۱۳۹۸ خاطرنشان کرد: اهداف کلان شرکت نان قدس رضوی بر ۳ موضوع کلیدی متمرکز شده و شامل اهداف کلان فروش، توسعه و تمرکز بر مشتریان، توسعه منابع انسانی و بهره‌وری می‌باشد که در مجموع ۳۰ درصد از آن محقق شده است.
وی ادامه داد: در مورد اهداف کلان فروش که به صورت سالانه در برنامه ۵ ساله در نظر گرفته شده است نیز شاهد تحقق ۶۵ درصدی این اهداف در سال جاری هستیم.
مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی افزود: علاوه بر این، ۴۰ درصد از اهداف توسعه منابع انسانی و بهره‌وری و ۳۵ درصد اهداف توسعه و تمرکز بر مشتریان شرکت محقق شده است.
وی درباره مهم‌ترین اقدامات این شرکت از ابتدای سال جاری تا کنون تصریح کرد: افزایش سطح توزیع و جذب مشتریان جدید در راستای افزایش سهم بازار و همچنین ایجاد دفتر منطقه‌ای شیراز از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.
مروارید ادامه داد: ضمن این که تولید محصولات جدید به منظور افزایش قدرت رقابت در بازار و تکمیل سبد محصولات در دستور کار قرار دارد.
وی صدور گواهی حلال از سامانه تیتک زیرمجموعه سازمان غذا و دارو، اجرای نظام آراستگی ۵S و اقدام در راستای پیاده‌سازی CRM ارتباط با مشتریان را بخشی دیگر از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط شرکت نان قدس رضوی طی سال جاری عنوان کرد.
مروارید ادامه داد: همچنین ساماندهی سامانه معاونت غذا و دارو برای ۱۱۵ محصول و بارگذاری مدارک مربوط به محصولات از جمله مواد اولیه، برندها، پروانه بهداشتی و بهره‌برداری و... انجام شده است.
وی با اشاره به اخذ پروان‌های بهداشتی محصولات جدید گفت: بر این اساس، ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت محصولات جدید و تازه تولید شده در واحد تحقیق و توسعه توسط شرکت دریافت شده است.
مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی ادامه داد: علاوه بر این، قرارداد اجرای ایزو ۱۷۰۲۵ در آزمایشگاه همکار اداره استاندارد تدوین شده است که در ادامه عملیاتی خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.